قنداقش کن شربت بی بی سد بهش بده با گرمیچر من همه نوع شربتارو امتحان کردم یغچالم شده داروخونه قنداقش کنی راحت میخوابه بعد ساعت10شبم نزاربخوایه که خوابش تنظیم بشه اینا همه رومن تجربه کردم شب به شب ساعت 11شروع میکرد تا3با ماشین فقط میچرخوندیمش تا آروم میشد
قنداقش کن بزار رو پات یا ننو تکون بده قنداق خیلی کمک میکنه ب آروم شدنش کولیکو همه بچه ها دارن معمولا تادوماه دوماه و نیم خوب میشن
سلام عزیزم
پسر منم همینطور بود دگ منم باهاش گریه میکردم شب و روز نداشتم من سشوار و باد ملایمشو دورانی از رو لباس میگرفتم رو شکمش خیلی آروم میشد با صدای سشوار ۵دقیقه نشده میخوابید
یاسینه یاپستونک آروم نشد؟بغلی شده؟
آخ آح پسر منم همینه😢
دختر منم همینجوری بردم دکتر گفت رفلاکس و کولیک داره مخصوصا بچه های که رفلاکس دارن فقط راه بردنی آرومن
تو پتو بزارینش دو نفری تکونش بدین
احتمالا اروممیشه
پسر منم همینجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.