۳ پاسخ

روغن بنفشه عالیه یه کم بزن به پیشونیت یه کمم به بینی ات

جلوی آبریزش رو نگیرین بذارین کامل بیاد تا خودش قطع بشه بدن اینجوری دفع میکنه چرک هاش رو‌ دیگه

اگر عناب داری
یه دونه بزار رو شعله گاز دود که کرد
بکش تو بینی
زود خوب میشی

سوال های مرتبط