رفلاکس یعنی بالا آوردن
بچه شیر میخوره چند دقیقه بعد بیشترشو بالا میاره.بعد شیر آروغ گیری خیلی مهمه.بعد شیر چند دقیقه عمود باشه و کمرشو آروم از پایین ب بالا ماساژ بدی و دایره ای بمالی تا آروغ بزنه.و رخت خوابش یه شیب ملایم ۳۰ درجه داشته باشه سر بالاتر باشه. اوایل هنوز اون دریچه سر معده که بسته میشه که غذا بیرون نیاد خوب تشکیل نشده یهو شیر برمیگرده بالا.
کولیک یه نوع دل درده که با نفخ و اینا فرق داره. بدون علته.ممکنه تا ۴ ماه ادامه داشته باشه(ولی معمولا دو و نیم سه ماه). ساعت داره. دم غروبا بچه بی قرار میشه گریه میکنه.ماساژ شکم و قطره کولیک ایز و صبررررر درمانشه. بالای یک ماه قطره گریپ میکسچر نرس ۱ سیسی
رفلاکس همون بالا آوردن میشه
کولیک هم نفخ معده
کولیک همیشه در حال زور زدن و قرمز شدنه
رفلاکس خس خس بینی حالت جویدن شیر بیاد دهنش
بیخشید اینجوری میگم 😂😂😂ینی
استفراغغغغ
گوززززز
چسی چسی چسی..
کولیک یعنی قلنج معده ک تا ۶ ماهگی هم توی بعضیا ادامه داره ولی ب مرور بچه ک بزرگتر میشه اذیتش هم کمتر میشه...رفلاکس هم ک برگشت شیر و اسید معده س ک بچه بالا میاره
دختر منم هرازگاهی زور میزنه قرمز میشه ولی من میگم چون دیر ب دیر مدفوع میکنه از اون شاید میخواد مدفوع کنه نمیتونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.