دخترا رفلاکس چیه کولیک چیه؟

۶ پاسخ

رفلاکس یعنی بالا آوردن
بچه شیر میخوره چند دقیقه بعد بیشترشو بالا میاره.بعد شیر آروغ گیری خیلی مهمه.بعد شیر چند دقیقه عمود باشه و کمرشو آروم از پایین ب بالا ماساژ بدی و دایره ای بمالی تا آروغ بزنه.و رخت خوابش یه شیب ملایم ۳۰ درجه داشته باشه سر بالاتر باشه. اوایل هنوز اون دریچه سر معده که بسته میشه که غذا بیرون نیاد خوب تشکیل نشده یهو شیر برمیگرده بالا.

کولیک یه نوع دل درده که با نفخ و اینا فرق داره. بدون علته.ممکنه تا ۴ ماه ادامه داشته باشه(ولی معمولا دو و نیم سه ماه). ساعت داره. دم غروبا بچه بی قرار میشه گریه میکنه.ماساژ شکم و قطره کولیک ایز و صبررررر درمانشه. بالای یک ماه قطره گریپ میکسچر نرس ۱ سیسی

رفلاکس همون بالا آوردن میشه
کولیک هم نفخ معده

کولیک همیشه در حال زور زدن و قرمز شدنه
رفلاکس خس خس بینی حالت جویدن شیر بیاد دهنش

بیخشید اینجوری میگم 😂😂😂ینی
استفراغغغغ
گوززززز
چسی چسی چسی..

کولیک یعنی قلنج معده ک تا ۶ ماهگی هم توی بعضیا ادامه داره ولی ب مرور بچه ک بزرگتر میشه اذیتش هم کمتر میشه...رفلاکس هم ک برگشت شیر و اسید معده س ک بچه بالا میاره

دختر منم هرازگاهی زور میزنه قرمز میشه ولی من میگم چون دیر ب دیر مدفوع میکنه از اون شاید میخواد مدفوع کنه نمیتونه

سوال های مرتبط

مامان دلسا🦋 مامان دلسا🦋 ۱ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان احمد🐣 مامان احمد🐣 ۱ ماهگی
مامان شهرزادوشاهان🧿 مامان شهرزادوشاهان🧿 ۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۶ ماهگی
مامان نیلای مامان نیلای ۳ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان مغزبادومم🌸🩷 مامان مغزبادومم🌸🩷 ۵ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی
مامان 🩷Nila🩷 مامان 🩷Nila🩷 ۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ ماهگی