رفلاکس چیه؟
کولیک چیه؟

۴ پاسخ

کولیک نفخ و دلدرد بچه به خودش میپیچه و هی پاهاشو جمع می‌کنه
رفلاکس هم باعث میشه هی شیر و بالا بیاره شبا نا آروم میشه

کولیک وحشتناااکه پسرم داشت دقم داد

ریفلاکس بالا اومدن غذا از معده به مری هس که اسید معده بالا میاد بچه استفراغ اینا زیاد میکنه،ولی کولیک همون نفخه که بچه معده اش درد میگیره بی‌قراری میکنه

رفلاكس بالا اوردن شير
كوليك دل درد

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۱ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان مغزبادومم🌸🩷 مامان مغزبادومم🌸🩷 ۵ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی
مامان 🩷Nila🩷 مامان 🩷Nila🩷 ۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان فسقلی🤱 مامان فسقلی🤱 ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی