۱۸ پاسخ

اول استا ،بعد پروفن بعدش اگرنیومد شیاف،پاشویه هم در تمام مدت انجام بده،بایدادرارکنه مایعات فراوان

دو برابر وزنش بده
نیم سی سی فک کنم کمه

اگه تب بالا باشه با پاراکید پایین نمیاد ،دختر من چند روز پیش رزوئلا گرفت تبش با پارکید پایین نیومد دکتر گفت باید پروفن بدی،ببر دکتر چون ثبش ۳روز طول میکشه و خیلی بالا میره

در هر صورت اصل هول نکن باید مامان صبوری باشی تا دست پاچه نشی
من خودم بچه تب میکرد زود هول میشدم الان با آرامش فکر میکنم تمام مراحل رو به ذهن میارم ،پاشویه با آب نمک
گذاشتن پیاز داخل جورابش
استفاده از گلاب

اول بدنش و خنک کن کمی تبش بیاد پاین بعد شیاف استفاده کن بچه عفونت داشته باشه تب میکنه حتما کسی مریض بوده بغلش گرفته یا بوسیده طفل معصوم

سفیده ی تخم مرغ رو هم بزن
یه دستما نخی تمیز رو اغشته کن داخلش دستمال رو بزار هر جایی از بدنش که داغه انشالله که خوب میشه

ماهم چند روزه درگیر تبیم دکترش گف استامینفون دو سی سی بده یک سی سی برای این تب اثر نذاره بعد چهار ساعت دید باز عود کرده پروفن بذه قشنک تبشو میندازه شیاف که برای ما تاثیر نداشت جون تبش بالا بود

زیرش پتو نزار ملحفه پهن کن خنک باشه

این روزا غریبه ای کسی بوسش نکرده؟

عزیزم پاراکید از ۷ ماه به اون ور جواب نمیده اینو متخصص گفت و برا دخترم استامینوفن ساده داد گفت ۴ سی سی با سرنگ بدم بهش دادم و شکر خدا قطع شد. از داروخونه بگو برا نوزاد ۱۰ ماهه استامینوفن ساده میخوام شربتش رو

اره شیافت بزار
اگر نیومد پایین ببر بیمارستان

دستمالو بخابون توی گلاب بکش به سر و گردن و زیربغل و رونش
نترس بیدارنمیشه
اگربشه ام‌مهم‌نیس..مهم اینه تبش بیادپایین

عزیزم پاراکید یک ساعت بعد تاثیرشو میذاره

شیاف خوبش میکنه پیازم بزار کف پاهاش

ببین باید دوز درست بدی پاراکیدو، دوبرابر وزنش دو قطره کمتر،میتونی با دستمال ولرم کشاله ران و روی شکم و زیر بغلشو پاشویه کنی میاد پایین،فقط مواظب باش با اب سرد اینکارو نکنی

باگلاب پاشویه بده. کف دستاشو زیربغلا پشت زانوهاشو خیس کن باگلاب

یه نصف. شیاف. بزار. یا ببرش اورژانس. ابجی خدای نکرده. چیزی نشه

سرما خورده ؟ یا مرضه؟ اگه تبش چند روژه که میره و میاد ببرش بیمارستان

سوال های مرتبط