۷ پاسخ

اشکال نداره پیش میاد ولی سعی کن با گریه و استرس به بچه شیر ندی میگن به بچه منتقل میشه

بخدامنم روزای اول بدتربودم تحت فشارزیاد بحث باخانواده شوهرحرفاورفتارشون دیونم میکردبعدکم کم همچی عادی شد والان اوکی هسیم

قدیم میگفتن شیر جوش ندین به بچه من یک شب خیلی حالم بود به بچمم شیر میدادم نگا بعد گریم تموم شد گریه های مهوا شرو شد دهنمو سرویس کرد ک باز دلم میخواست بخاطر اون سرنو بکوبم به دیوار صد بار گفتم مامان ببخشید تو اروم باش

ببینید هیچوقت باگریه ب بچه شیرندیدن مامانا بدترین اشتباهه خیلی تاثیرمنفی داره روبچه بعدش اروم وقرارنداره زیادگریع میکنه من خودم بغض میکردم میخاستم بترکم ولی جلوخودم میگرفتم ودیگ هروقت حالم خراب بود بش شیرنمیدادم تااوکی شم

چیزی نمیشه من یک شب چند بار با گریه شیر دادم

چرا چیشده

چاره ای نیس دیگه🥺

سوال های مرتبط