۷ پاسخ

من هم تجربه دختر رو دارم
هم پسر
واقعا دختر خیلی خوبه، آروم، مهربون، صبور

دخترررررر عشققققه نعمته مخصوصا برای منی که خواهر ندارم دخترم الان ۴ سالشه ولی خیلییی وابستشم

دختر داشتن خوده خوشبختیه . واقعا از خدا تشکر میکنم که بهم دختر خوشگل داده خیلی بامحبته پنج سالشه 🥰داداششم بزودی انشالله میاد کنارمون . خدا بچه های ناز شمارو هم حفظ کنه

با اجازه ی مامان گلمون ک تاپیک گزاشته
اگر شماهم دوس داشتی اتاق کوچولوتو خوشگل کنی
کافیه بیای تو صفحم
۰۹۳۰۰۹۸۴۴۶۶ روبیکا ایتا بله

تصویر

زیباترین و پاک ترین محبت دنیا رو از دخترت میبینی دخترا خیلی مهربون و زلالن دختر من خیلی هوامو داره🥹

اول اینو بگم که بشدت دخترا شر و شیطون شد اول فک میکردم فقط دختر من شیطونه بعد ک رفت پیش دیدم دخترا خیییییلی شیطون تر و شر تر از پسرا شدن🤣🤣🤣ولی خیلی با محبتن🥹😍خیلی پایه ان و دختر من خیلی زود مستقل شد و کمک خیلی میکنه

دختر من خیلی با محبته

سوال های مرتبط