من هم تجربه دختر رو دارم
هم پسر
واقعا دختر خیلی خوبه، آروم، مهربون، صبور
دخترررررر عشققققه نعمته مخصوصا برای منی که خواهر ندارم دخترم الان ۴ سالشه ولی خیلییی وابستشم
دختر داشتن خوده خوشبختیه . واقعا از خدا تشکر میکنم که بهم دختر خوشگل داده خیلی بامحبته پنج سالشه 🥰داداششم بزودی انشالله میاد کنارمون . خدا بچه های ناز شمارو هم حفظ کنه
با اجازه ی مامان گلمون ک تاپیک گزاشته
اگر شماهم دوس داشتی اتاق کوچولوتو خوشگل کنی
کافیه بیای تو صفحم
۰۹۳۰۰۹۸۴۴۶۶ روبیکا ایتا بله
زیباترین و پاک ترین محبت دنیا رو از دخترت میبینی دخترا خیلی مهربون و زلالن دختر من خیلی هوامو داره🥹
اول اینو بگم که بشدت دخترا شر و شیطون شد اول فک میکردم فقط دختر من شیطونه بعد ک رفت پیش دیدم دخترا خیییییلی شیطون تر و شر تر از پسرا شدن🤣🤣🤣ولی خیلی با محبتن🥹😍خیلی پایه ان و دختر من خیلی زود مستقل شد و کمک خیلی میکنه
دختر من خیلی با محبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.