۳ پاسخ

منم انسولین میزنم البته قند ناشتادارم

انسولین میزنم اکثرا زیر ۱۲۰ ولی یموقع ها به ندرت غذا زیاد بخورم بالا میشه

قرص میخورم ولی باید زیر ۱۳۰ باشه بالا تر یعنی هنوز کنترل نیست

سوال های مرتبط