خانومایی که قند بارداری دارید چی می‌خورید قندتون پایین بیاد

۹ پاسخ

انواع میوه خشک هم ممنوع برگه زردالو و کشمش و …
میوه هایی مثل انبه و موز وخربزه و هندوانه و…هم ممنوع

اگر قندت بالا بود جرعه جرعه آب بخور و راه برو

من قندم لب مرز بود، یه ماه رعایت کردم، شیرینی بستنی ماکارونی سیب زمینی قطع، برنج و نان سفید کم، روزی یک عدد هم قرص گلوکوفاژ، اومد پایین قندم خدا رو شکر.

عزیزم انواع نان سفید ماکارانی اش رشته واش برنج و حلیم فرنی و دسر و سوپ ورمیشل و شیرینی وشکلات و نوشابه و دلستر و مربا وماست و خامه ودوغ و سی زمین حذف(ماست و پنیر و شیر بدون قند بگیر) نان فقط تست جو پروتیینه یا سنگک انواع پروتیینتخم مرغ ماهی و مرغ و گوشت و میگو بصورت کبابی یا ابپز یا پخت با روغن خیلی کم. و در کنارش حتما کدو یا بامیه یا سبزجات مثل بروکلی کلم لوبیا سبز یا قارچ بصورت بخارپز یا سالاد کاهو یا فصل یا شیرازی بدون سس میتونی ۴-۵ قاشق حبوبات پخته اضافه کنی به سالاد خوراک لوبیا و عدسی و بادمجان یا کدو برنج هم فقط ناهار ها روزی ۷ قاشق من چند روزه نخوردم برنج بهتره حبوبات قاطی برنجت باشه

گرت فروت بخور

عزیزم قند ناشتا شما چند بود دکتر براتون دارو تجویز کرده ؟

لازم نیست چیزی بخوری
برو پیاده روی آروم اگر منعی نداری

سیبرمینی هم کنسله فعلا اینو یادم رفت

هیچی نمیخوریم🥲👌 برنج.انواع نون.ماکارونی‌.شیرینیجات اینا همش ممنوع 👌 تا ان شاءالله بیاد پایین

سوال های مرتبط