من انسولین میزنم اصلا نگران نباش
من متفورمین میخورم،برو پیش دکتر غدد تا واست تنظیمش کنه. از من تنظیم شد
سلام من دیابت داشم باقرص خوردن اومد پایین
شیرینی جات رعایت شود غذاخوردن رعایت شود
اوایل بارداری دکتر بهم گفت ماکارونی _برنج_نوشابه_سیب زمینی _قند و شکر_شیرینی جات استفاده نکن به جاش از عسل و چیزای طبیعی بخور
الانم شما رعایت کن انشالله برطرف میشه ❤🤰🏻🌱
بستگی داره چقدر قندت بالاست ما که انسولین میزنیم و کنترل نگه داشتیم و وزن بچه هم نرماله خداروشکر چاق نیست 🙏🏼
منم قند گرفتم امروز. باید برم دکتر شما انسولین میزنید؟
از آزمایش سه مرحلهای فهمیدی
منم قند دارم خیلی بالاس و نمستونم رعایت کنم 💔🥺
دکتر تغذیه برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.