آلوچه 🫠
عادت کردم به شیر و کیک خودم درست میکنم و گردو و کشمش یا میوه خداروشکر فعلا میخورم
هرچب دم دستم بیاد😅
آجیل
کیک خونگی
بستنی ( چون نینی عاشقشه )
گاهی شربت درست میکنم
بستنی،آجیل، پف فیل ، تخمه کدو،رب آلوچه،لواشک
اما من عاشق میوه و کاهو شدم تو این دوران، حتی بیشتر از غذا 😅
اجیل، بیسکویت، کیک خودم درس میکنم از اون
والا من اوایل بارداری چیپس و پفک دلم میخواست و خوردم ولی دکترم گفت دیگه نخور
تخمه
پفیلا
هندونخ
والا این میان وعده هارو بزور میخورم دیگه میلم نمیکشه.
میوه اجیل شیر خرما، ماست، فرنی و هفته ای یبار بستنی
دلم بیشتر چیزای مضر مثل شکلات لواشک بستنی و نون خامه ای میخواد ولی نمیخورم💔🤧
ساقه طلایی 😁
تو بارداری به شدت دوسش دارم
ولی آجیل هم کنارم هست همیشه
آجیل خام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.