۱۱ پاسخ

آلوچه 🫠

عادت کردم به شیر و کیک خودم درست میکنم و گردو و کشمش یا میوه خداروشکر فعلا میخورم

هرچب دم دستم بیاد😅

آجیل
کیک خونگی
بستنی ( چون نینی عاشقشه )
گاهی شربت درست میکنم

بستنی،آجیل، پف فیل ، تخمه کدو،رب آلوچه،لواشک

اما من عاشق میوه و کاهو شدم تو این دوران، حتی بیشتر از غذا 😅

اجیل، بیسکویت، کیک خودم درس میکنم از اون

والا من اوایل بارداری چیپس و پفک دلم میخواست و خوردم ولی دکترم گفت دیگه نخور

تخمه
پفیلا
هندونخ

والا این میان وعده هارو بزور میخورم دیگه میلم نمیکشه.
میوه اجیل شیر خرما، ماست، فرنی و هفته ای یبار بستنی
دلم بیشتر چیزای مضر مثل شکلات لواشک بستنی و نون خامه ای میخواد ولی نمیخورم💔🤧

ساقه طلایی 😁
تو بارداری به شدت دوسش دارم
ولی آجیل هم کنارم هست همیشه

آجیل خام

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری