عزیزم فکر نمیکنم دیگه طول سرویکس مهم باشه و اینکه برای درد دارو ها رو استفاده کن خوب نشدی بازم ب دکترت بگو و استراحت داشته باش
من از سی هفتگی خطر زایمان زودرس دارم چن بارم بستری شدم سرکلاژم از سه ماهگی .ولی استراحت خیلی مهمه برا طول سرویکس که بچه هرچی بزرگترمیشه فشارش به دهانه رحم بیشتر هفقط استراحت کن ومایعات بخور
لب مرزه باید مواظب باشی
خوبه که
من ک ۲۳ام ن عمل دارم ن هیچی
من از ۳۰هفته به اینور که سونو رفتمدیگه سرویکس چک نکردن
ماه های اخر اب دور بچه مهم تره تا طول سرویکس منکه از ۲۸ هفته توی سونو برام اصلا ننوشت طول سرویکسو
از ۳۰ هفتگی دیگ سرویکس مهم نیست
زیر ۳۰ نباید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.