۷ پاسخ

چون میگی سر گریه همیشه بالا میاره پس خدارو شکر هیچی نیست🙏

زنگ بزن به اورژانس و دقیق برای توضیح بده و بگو معمولا وقتی گریه می‌کنه بالا میاره ببین نظرش چی هست برا اینکه خیال خودت راحت کنی زنگ بزن ببین چی میگه

خب نیاز ب دکتر داره با ی همسایه یا آژانس فامیلی کسی زنگ بزن بیاد بری دکتر

یکم حواست بهش باشه نخوابه انشالله که چیزی نیست

معمولن تهوع که برای ضرب مغزیه جهشیه .بازم یکم باش بازی کن نذار بخوابه ببین دیگه بالا میاره .از ۱۱۵ هم بپرس

باید سریع میبردیش دکتر اگه شدتش زیاد بود اورد بالا

چون بالا آورد باید ببری بیمارستان

سوال های مرتبط