اگه میخوای تبش پایین بیاد قطره ک دادی خوبه و داخل جوراب پیاز خورد کن بعد پاش کن تبش میاد پایین و با آب ولرم از کمر ب پایین رو بشور
مرتب پا شویه بکن واگر خیلی تبش زیاد بود شیافت بزن
ویروس جدیده من بردم دکتر گف باید با بروفن تبش بیاری پایین پاراکید نده ، اگرم تبش زیادتر بود شیاف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.