۳ پاسخ

اگه میخوای تبش پایین بیاد قطره ک دادی خوبه و داخل جوراب پیاز خورد کن بعد پاش کن تبش میاد پایین و با آب ولرم از کمر ب پایین رو بشور

مرتب پا شویه بکن و‌اگر خیلی تبش زیاد بود شیافت بزن

ویروس جدیده من بردم دکتر گف باید با بروفن تبش بیاری پایین ‌پاراکید نده ، اگرم تبش زیادتر بود شیاف

سوال های مرتبط