۱۱ پاسخ

ازمایش تیروئید نیاز به ناشتا بودن نداره

اگر تی اس اچ تنها داری نباید ناشتا بشی اگر تی فوز هم داری میتونی تاشتا بشی

آزمایش تیرویید نیازی به ناشتا بودن نداره
قرصتم میتونی مثل هر روز بخوری

ناشتا باشی

باید ناشتا باشی
حتی قرص تیرویید رو هم میخوردی امروز نباید بخوری

من ساعت 11 رفتم قبلا ازمایش تیروئید دادم نیازی ناشتا بودن نیست

بخور مشکلی نداره
ازمایش میگیرن ازت

فک کنما ولی گوگل چیز دیگه ای زده خب الان زود برو آزمایش بده ی چی بخور میترسم بگم بخور نتونی آزمایش بدی

باید ناشتاباشی عزیزم

فکر کنم باید ناشتا باشی

کسی هست جواب بده

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی