۱۷ پاسخ

عزیزم وقتی بعدش پریود شدی لخته خون هم اومده چطوری میخوای حامله باشی؟
تست قند هم دفعه اوله میشنوم
یه بی‌بی چک بخر با ادرار اول صبح توی یه لیوان یه بار مصرف بریز با همون قطره چکونش چند قطره بردار بریز توی بی‌بی چک و عکسشو بفرست
اگه زیر ۵ دقیقه دوتا خط ظاهر شد حامله ای وگرنه که نه

ببینوعزیزم اینو بگو دخول انجام دادی یانه؟؟؟الان پرید شدی مثل پرید های قبلیت بوده؟ چن روزه بوده چند روزه هسی ؟ بعید میدونم حامله باشی وقتی میگی از رو شلوار این امکان نداره واس همین میگم دخول انجام دادی یانه

چقدر مردم خرافاتین بخدا😒

۱۴دهم پریودی تمام شده آره

قند مگ‌فولاده ک اب نشه کجا ریختی تو ادرار؟معلومه اب میشه

😭😭😭😭😭😭😭

بله مبارکه /:👋🏻

اگه پریودیت تاخیر خورده باید حتما بیبی چک بزنی تا مطمئن شی

من بعد رابطه ام با کامران پریود شدم لخته لخته خون اومد ولی نمی‌دونم میترسم باردار باشم آیا بعد رابطه پریود بشیم بارداریم یا نه

درمورد کدوم قرن حرف میزنی😂

یعنی نامزدی؟
اگه میترسی ک حامله باشی ک یعنی دختر نیستی دیگه

من ک شنیدم میگن مدل توده باید بره

یه سوال آیا بعد رابطه پریود بشی میتونی باردار باشی یا نه؟

😐😐😐😐😐😐

عزیزم بی بی چک بزن

ینی یه بی بی چک گرفتن انقد سخته که اینا رو امتحان میکنید🤔

بی بی بزن

سوال های مرتبط

مامان مهیار و ماهلین مامان مهیار و ماهلین هفته سی‌ام بارداری