واسه کولیک و رفلاکس نوزاد چی خوبه
دوروزگی

۸ پاسخ

اگه شير خودت ميدي خيلي رعايت كن

فعلا فقط. شیر بده. ‌. شیر الان اغوز هست خیلی خوبه.

کولیک از ۲۵روزگی شروع میشه😐

colicez عالیه

طبیعیه...اصلا دارو به داروش نکن،خودش کم کم خوب میشه.
من انواع اقسام دارو هارو میدادم ولی خوب نمیشد،کولیک تا دوماهگی خوب میشه.
رفلاکس هم حتماحتما آروغشو بگیر که خوب بشه

شربت کولیکیدز خوبه .. طبیعی درد کنه تازه اومده بنده خدا هرچی آب آمونیاک رو خورده موقع زایمان ..راستی طبیعی زایمان کردی آجی
از بیمارستان کوثر و ماما هاش راضی بودی

از الان و رفلاکس 🤦‍♂️😂

الان کولیک و رفلاکس نیست
روده های بچه هنوز عادت نکرده به محیط بیرون
فقط میتونی پدی لاکت بدی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی