مام رفتیم واکسن چهارماهگی رو زدیم 🥲

۳ پاسخ

منم بر پسرم الان زدم ایشالله سبک باشه برهممون

سازگار باشه

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس پرنسا مامان پرنسس پرنسا ۵ ماهگی