واکسن چهارماهگی زدیم
قد۶۴ وزن ۶۹۰۰ خوبه؟!

۶ پاسخ

ماشاالله وزن تقریبا 7کیلو میگی کمه😳

خوبه که چرا میگی کمه😳

آره بابا خوبه نگران نباش
مهم نمودار هست که رو یک خطش پیش بره

عزیزم بسته به وزن تولدش داره

سلام مامانا اگه ماه‌گرد آتلیه ای و کلا عکس آتلیه ای برا کودکتون یا خودتون مبخواین کافیه نمونه کارهام رو ببینی قطعا خوشتون میاد سبک کارم متفاوته. روبیکام09043693316 هزینه ی کامل بعداز تحویل کار و رضایت شما گرفته میشه برای اعتمادتون✅✅✅

یعنی ۴ماه تمام کرد کمه ک

سوال های مرتبط

مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی