ماشاالله وزن تقریبا 7کیلو میگی کمه😳
خوبه که چرا میگی کمه😳
آره بابا خوبه نگران نباش
مهم نمودار هست که رو یک خطش پیش بره
عزیزم بسته به وزن تولدش داره
سلام مامانا اگه ماهگرد آتلیه ای و کلا عکس آتلیه ای برا کودکتون یا خودتون مبخواین کافیه نمونه کارهام رو ببینی قطعا خوشتون میاد سبک کارم متفاوته. روبیکام09043693316 هزینه ی کامل بعداز تحویل کار و رضایت شما گرفته میشه برای اعتمادتون✅✅✅
یعنی ۴ماه تمام کرد کمه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.