اگر ارومیه هستید من دکتر طاهره بهروزی لک رو معرفی میکنم کلا تو بیمارستانی که آی یو آی و ای وی اف انجام میدن بیمه قبول میکنه و هزینه ت زیاد نمیشه من ۴ سال پیش واسه آی یو آی ۱۲۰۰ گرفتن کلا
نه بیشتر با تو کار دارن فقط همسرت روز آی یو آی میره آزمایش ازش اسپرم میگیرن والسلام
نه زیاددرگیری نداره از اول یا دوم روز پریودی میری دکتر سنو میشی بعد آمپول قرص اینا میده واسه تقویت فولیکول بعد روز ۱۲ اینا باز میری دکترت سنو میکنه اگر فولیکولات خوب باشن آزاد سازی میده میزنی فرداش میگه بیا آی یو آی.بعد آی یو آی هماینجویه نمونه همسرتو میگیرن همون روز بعد قوی هاشو جدا میکنن و همون موقع به رحم تزریق میکنن.دردش هم واس من مثل درد پریودی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.