از دختر منم همین طور بود بردمش دکتر قطره چشم داد الا خوب شده
و اینکه اصلاااا دست نزنید بهش که آلوده است بدتر میشه هاا
پسر من ازاینم وحشتناک تر بود دکتر قطره داد وپماد که پمادو شبا موقع خواب قبلش دستتو تمیز بشور بعد پمادو بزن آروم ماساژ بده و چای سیاه سردشده رو هربار پنبه بکن داخلش ازگوشه چشم بکش تا انتها بندازش دور اصلاااا دوبار نکشی ها دوباره پنبه بعدی همین طور ادامه بده دوروزه خوبه خوبه
ببین برای بچه منمخوب نمیشد ولی یه بار ک خیلی چرکمیداد با بی رحمی محکممم ماساژ دادم
روزی چار پنج بار هر بار پنجاه شصت بار محکممم یه هفته اینکارو کردم هر شش ساعت هم قطره یاکتی ماید ریختم سر یه هفته خوب شد
پسر بزرگ من هرچی بردم دکتر خوب نشود تا براش میل زدم خیلی راحته چیزی نیست سرپایی هست
پیش دکتر هم بردم قطره هم داد تموم شد دوباره گرفتم ماساژ میدم قطره میزنم فایده نداره نمیدونم چرا
حتما ببرید دکتر من اینجوری بود بچم بعد دو هفته بردم دکتر بستریش کرد گف ک عفونت کرده
ولی تو سر خود نزن قبلش با دکترش مشورت کن
دختر من ۳ ماهشه هنوز خوب نشده
من قطره باکتی ماید ۱۰ درصد میزنم با پماد تتراسیکلین ۱ درصد
ماساژ بده با انگشت کوچیکت گوشه چشمش کنار بینی
بردی دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.