۴ پاسخ

اره میگن بومیگبره
روش نوشته یخچالی برای احتیاط بزاریم بهتره
نیم ساعت قبل ازدادن درش ببار یه کم ازسردیش کم بشه بعدبده بخوره

منم یه دو روز نزاشتم ترش شد😐😩😩 قبلا هوا خنک بود مشکلی نداشت الان گرمه زود خراب میشن

اره عزیزم فاسد میشه

منم دیدم روش نوشته بعد باز شدن تو بخچال باشه نمیدونستم چندماهه دارم میذم بیرون بود

سوال های مرتبط

مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان ریحانه خانوم🌸 مامان ریحانه خانوم🌸 ۱ سالگی