اره میگن بومیگبره
روش نوشته یخچالی برای احتیاط بزاریم بهتره
نیم ساعت قبل ازدادن درش ببار یه کم ازسردیش کم بشه بعدبده بخوره
منم یه دو روز نزاشتم ترش شد😐😩😩 قبلا هوا خنک بود مشکلی نداشت الان گرمه زود خراب میشن
اره عزیزم فاسد میشه
منم دیدم روش نوشته بعد باز شدن تو بخچال باشه نمیدونستم چندماهه دارم میذم بیرون بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.