۷ پاسخ

اگه قندت خوب بود بعدش قشنگ بخور

من ازمایشم افتاد دقیقا بعد عید ک کلی شیرینی خورده بودم دو سه شب قبلشم از هرطرفی شیرینی میرسید😂😂منم نمیتونستم نخورم قندم لب مرز شد دو هفته رژیم داده دکتر ک دوباره برم ازمایش بازم همین حکایته مدام شیرینی و بستنی و نوشابه😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🥴🥴🥴

اره منم دلم شیرینی میخواد 😅🤪

اره من از اول مقاومتم شکست کلا

من هوس کیک خامه ای میکنم همش
ولی مقاومت میکنم

هفته های من شکمتون بزرگ شده

اسم نيني هامون شبيهه🫠🩵

سوال های مرتبط