اگه قندت خوب بود بعدش قشنگ بخور
من ازمایشم افتاد دقیقا بعد عید ک کلی شیرینی خورده بودم دو سه شب قبلشم از هرطرفی شیرینی میرسید😂😂منم نمیتونستم نخورم قندم لب مرز شد دو هفته رژیم داده دکتر ک دوباره برم ازمایش بازم همین حکایته مدام شیرینی و بستنی و نوشابه😂🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🥴🥴🥴
اره منم دلم شیرینی میخواد 😅🤪
اره من از اول مقاومتم شکست کلا
من هوس کیک خامه ای میکنم همش
ولی مقاومت میکنم
هفته های من شکمتون بزرگ شده
اسم نيني هامون شبيهه🫠🩵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.