۶ پاسخ

حس ميكنم بچه تو اين لباس اذيته ، يكم ظريف تر بگير واسش

الهی عزیزم🩷

ای جان 😍😍😍

منم سه دست ازاین لباس دارم .دخترم توتابستون بدنیااومدع.یبارم نشدتنش کنم.دخترعمم قبل دخترم از انگلیس واسم آورده بود.دلم خوش بودن بچه دوم میکنم که اینم نمیشه متاسفانه😅😅😅😅

ای جانم ماشاالله براش ایشالا داداش کوچولوشم به سلامتی بغل بگیری عزیزم

من این مدل و سایز سه دارم تن دخترم میکنم الان این یکی دنیا بیاد اصلا بدردش نمیخوره 😂😂😂سایز سه میوفته توی تابستون 🤣🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 ۱۰ ماهگی
مامان نخـود🧿💙 مامان نخـود🧿💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری