حس ميكنم بچه تو اين لباس اذيته ، يكم ظريف تر بگير واسش
الهی عزیزم🩷
ای جان 😍😍😍
منم سه دست ازاین لباس دارم .دخترم توتابستون بدنیااومدع.یبارم نشدتنش کنم.دخترعمم قبل دخترم از انگلیس واسم آورده بود.دلم خوش بودن بچه دوم میکنم که اینم نمیشه متاسفانه😅😅😅😅
ای جانم ماشاالله براش ایشالا داداش کوچولوشم به سلامتی بغل بگیری عزیزم
من این مدل و سایز سه دارم تن دخترم میکنم الان این یکی دنیا بیاد اصلا بدردش نمیخوره 😂😂😂سایز سه میوفته توی تابستون 🤣🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.