خانوما بیاین سونو منو تفسیر کنید لطفا🥺

تصویر
۲ پاسخ

همه چی خوبه عزیزم
فقط یه مقاومت شریانی داری ک دکتر معمولا اسپرین میده
رشد خوبه
ضربان قلب خوبه ۱۵۱
عدد انتی طبیعی
استخوان بینی طبیعی و دیده شده
اندام ها طبیعی

اندازه آن تی که خوبه و طبیعیه، طول سرویکس هم ۳۸ هه و خوبه، جفت خلفیه، هماتوم و اینا هم نداری خداروشکر
اون خط اخر هم فک کنم یعنی یه مقدار مقاومت شریانی داری که احتمالا بری پیش دکترت بهت آسپرین میده
انشالله که به سلامت و خوشی نی نی تو بغل بگیری😍🥰

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان الین و ریان مامان الین و ریان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرکم مامان پسرکم هفته سی‌ام بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته شانزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری