واس تو که نهایت چند روز مونده
ایشالا ۸زود بگذره
برا من شیش خیلی دیر گذشت 😮💨
اره خدایی ماه هفتم خیلی دیر میگذره برای منم اینطوری بود ولی ماه هشت خیلی زود میگذره
حالا بیا بالا اصلا نمیگذره عزیزدلم
من بی صبرانه منتظرم وارد ۷ ماهگی شم گیر کردم تو ۶
برای من کلا تا اینجا سخت گذشت و دیررررر
بعدشو نمیدونم دیگه
دقیقن برای من ماه ۷ خیلی خیلی دیر گذشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.