وای این ۷ماه انگار ۷سال میگذره کلافه شدم

۸ پاسخ

واس تو که نهایت چند روز مونده

ایشالا ۸زود بگذره

برا من شیش خیلی دیر گذشت 😮‍💨

اره خدایی ماه هفتم خیلی دیر میگذره برای منم اینطوری بود ولی ماه هشت خیلی زود میگذره

حالا بیا بالا اصلا نمیگذره عزیزدلم

من بی صبرانه منتظرم وارد ۷ ماهگی شم گیر کردم تو ۶

برای من کلا تا اینجا سخت گذشت و دیررررر
بعدشو نمیدونم دیگه

دقیقن برای من ماه ۷ خیلی خیلی دیر گذشت

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی