بعد از صبحانه قندم چک کردم 130 بود خوبه یا ن؟!

۴ پاسخ

سلام مامان گل پسر میگم عدد بتای تو چند بود

دو ساعت بعد از صبحانه باید پایین ۱۲۰ باشه همون موقع مه خوردی خب طبیعیه بالا باشه تا انسولین ترشح شه بیارتش پایین

عزیزم یک ساعت بعد غذا؟ یا دوساعت بعد غذا؟ تایمش مهمه...

بالاست باید زیر ۱۲۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری