خانما من دوساعت بعد صبحونه قندم ۸۴ بود خوبه؟؟

۶ پاسخ

عالی

آره دوساعته باید زیر ۱۲۰ باشه

آره خوبه ناشتا باید زیر ۹۵ باشه

عالیه

آره عزیزم
باید زیر ۱۲۰ باشه

اره زیر ۹۵فک کنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان پنـاه‌جانمـ🌿🫧 مامان پنـاه‌جانمـ🌿🫧 ۴ ماهگی