اره خوبه منم دو سه تا دست برداشتم
شورت عینکی نمیخای .پیراهن رکابی و آستین کوتاهم نمیخای .کلاه یدونه دیگم بزار
عزیزم من بردم لازم نشد چون خود بیمارستان لباس تنش کرد
کلا خودشه🥹
وای اون لباس صورتیه منم خریدم برای بیمارستانشششش خودشه🥹😍
شرت لازم نیس
بلوز شلوار خیلی واجبه
و اینکه سایز یک اصلا لازم نمیشه
چون بچه خیلی کوچیکه صفر جواب میده. من هم یک و هم صفر برداشته بودم اصلا یک استفاده نشد فقط صفر
اره ولی شرت نیاز نیست 🫠
زیاده بابا چه خبره یه دست که خود بیمارستان تنش میکنه یه دست هم اوردنی خونه تنش کن
سایز چند برداشتی؟
ب نظرم آره فقط کلاه دوتا باشه بهتره
ارع عزیزم کافیه🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.