برای بیمارستان اینا کافیه ؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اره خوبه منم دو سه تا دست برداشتم

شورت عینکی نمیخای .پیراهن رکابی و آستین کوتاهم نمیخای .کلاه یدونه دیگم بزار

عزیزم من بردم لازم نشد چون خود بیمارستان لباس تنش کرد

کلا خودشه🥹

تصویر

وای اون لباس صورتیه منم خریدم برای بیمارستانشششش خودشه🥹😍

شرت لازم نیس
بلوز شلوار خیلی واجبه
و اینکه سایز یک اصلا لازم نمیشه
چون بچه خیلی کوچیکه صفر جواب میده. من هم یک و هم صفر برداشته بودم اصلا یک استفاده نشد فقط صفر

اره ولی شرت نیاز نیست 🫠

زیاده بابا چه خبره یه دست که خود بیمارستان تنش میکنه یه دست هم اوردنی خونه تنش کن

سایز چند برداشتی؟

ب نظرم آره فقط کلاه دوتا باشه بهتره

ارع عزیزم کافیه🥹

سوال های مرتبط

مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد