۱۰ تاپوشک برای بچه کافیه واسه بیمارستان؟؟

۹ پاسخ

کدوم بیمارستان میخوای بری؟

من ۱۲ تا گذاشتم برای احتایج

من ی بسته ۲۴تایی گمونم صفر گذاشتم ی ۴۰تایی ۱گذاشتم. ینی بسته کامل نبرم؟؟

من هربار دوتا استفاده شد

آره کافیه

۵ تاشم استفاده نمیشه اگ انشالله مشکلی نباشه و با خودت مرخص بشه

اره عزیزم کافیه

منم ۱۰تا برداشتم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد