کدوم بیمارستان میخوای بری؟
من ۱۲ تا گذاشتم برای احتایج
من ی بسته ۲۴تایی گمونم صفر گذاشتم ی ۴۰تایی ۱گذاشتم. ینی بسته کامل نبرم؟؟
من هربار دوتا استفاده شد
آره کافیه
۵ تاشم استفاده نمیشه اگ انشالله مشکلی نباشه و با خودت مرخص بشه
اره عزیزم کافیه
منم ۱۰تا برداشتم
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.