من از دکترم پرسیدم باید چند هفته ازمایش بدم گفت هفته مشخصی نداره ، از ازمایش قبلی که ازمایش کلی بود باید سه ماه گذشته باشه، من اول اسفند ازمایشمو دادم ، الان اول خرداد باید برم ازمایش قندمو بدم، برای من میشه 22 هفته
اره من ۲۲ هفته دادم بستگی به تشخیص دکترت داره
اگه دکترت گفته آره
نوچ از ۲۴تا۲۷انجام میشه🙂 منم فردا آزمایش قند دارم ای خدا🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.