ازمایش قند بارداری میشه 23 هفته انجام داد

۴ پاسخ

من از دکترم پرسیدم باید چند هفته ازمایش بدم گفت هفته مشخصی نداره ، از ازمایش قبلی که ازمایش کلی بود باید سه ماه گذشته باشه، من اول اسفند ازمایشمو دادم ، الان اول خرداد باید برم ازمایش قندمو بدم، برای من میشه 22 هفته

اره من ۲۲ هفته دادم بستگی به تشخیص دکترت داره

اگه دکترت گفته آره

نوچ از ۲۴تا۲۷انجام میشه🙂 منم فردا آزمایش قند دارم ای خدا🥲

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری