۲ پاسخ

زودتر بزنی تبش زیاد میشه خطر داره
۲ ماهگی پسرم ۲۹ اسفند بود تعطیل بود به بهداشت گفتم زودتر بزنیم گفت نه اون موقع خیلی زیاد تب میکنه بمونه برا ۹ فروردین

خب چرا داری میزنی من ۱ روز زودتر زدم بهداشت گفت دیگ اینکارو تکرار نکن

سوال های مرتبط