من یه عکس دندونیشو ۲۱/۱۶ چاپ کردم
کریسمسش همین اندازه و تو ۲۱ سالکی یه عکاس خیابونی ازش عکس گرف اون و چاپ کردم تو قاب عکس زدم اتاقش
همشونم با فایل و حجم بالا دارم ک البومش کنم
زیاد دوست ندارم دیوار شلوغ باشه و از تخته شاسی هم خوشم نمیاد
من هم چاپ کردم هم فایلشو ذارم
چاپ میکنیم فایلم میگیریم
چاپ میکنم میذارم تو آلبومش فایلشونم نگه میدارم
آلبوم چاپی تا ی سالگی عکساشو چاپ کنه توش ۲۴ تومن خواست بنظرتون خودم آلبوم بگیرم یا نگه دارم بدم چاپ کنن؟!!
من خودم گرفتم چاپ کردم گذاشتم تو آلبومش
»آلبوم بخر واسش
البوم دیگه یکی واسه خودش بگیر
خب البوم بگیر براش،من از بارداری سیسمونی ماهگرد عید همرو چاپ کردم البوم بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.