۵ پاسخ

من ۲۰روز از شیرحودم گرفتم اما شبانه روز سه بار شیرخشک میخوره

۱۸ماهگی

من چهار روزه از شیر مادر گرفتمش

من دوازده روزه از شیر مادر گرفتم.

من دوسالگی میگیرم 😊دوبار در روز شیرخشک میخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی