۶ پاسخ

نان شیر خوبیه اما شیرخشک چیزیه که باید به بچه بسازه نمیشه از تجربیات بقیه انتخابش کرد خودم 3 تا عوض کردم تا الان یکیش ساخته به پسرم

من نان یک میدادم بخاطر رفلاکس دکتر نان ای آر داده اره خوبه البته هم من شیر خودم میدم هم خشک

من ازبدرتولدمیدم نان اپتی پرو خیلی راضیم

من نان کامفورت میدم خوبه

سلام نان ندین شیرخشک آپتامیل 1بدین خیلی خوبه من برا پسرم میدم هم چاق میکنه هم نفخ نداره

نان خوبه

سوال های مرتبط