عزیزم منم کیست داشتم اون چیز مهمی نیست بخاطر بارداریه ....
اگه بتا بیاد پایین یعنی بارداری شیمیایی بوده باید هر دو روز حداقل دوبرابر بشه
من نمیدونم اسم کیست ام چی بوده اما منم دو تا داشتم حامله شدم خودشون جذب شدن
خب لقاحت دیر بوده برا همون بتات پایینه یه روز در میون بتا بده باید دوبرابر بشه تا ۱۰۰۰ به بالا نشه ساک دیده نمیشه گلم
کیست کورپوس هم تو همه بارداری ها هست جنین ازش تغزیه میکنه
اونقدم الکی به خودت استرس نده فقط کافیه بری پیش دکترت اون راهنماییت میکنه
گفت کیست کورپوس؟
اخه کیست نیس
تخمکه ک ازاد شده
صبر کن زود رفتی
حداقل باید۱۰۰۰ ب بالا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.