خستم خیلی دلم می خواد بخوابم بیدار بشم ببینم این چند هفته هم گذشته و موقع زایمانمه دیگه نمیتونم واقعا بدنم کم اورده
سیسمونی که فقط یه تاب و پایه اش گرفتم و دو تیکه طلا بچه دوم پولم به بقیه چیزا نمیرسه بقیه رو مامانم و خواهرام خریدن و میخرن
من چاق شدم زیادی، بچه ام هم گاهی تکون میخوره جفتم قدامیه، سیسمونی مادرم قراره زحمتشو بکشه، استراحت مطلق نیستم ولی دکتر گفته در حد ۱۰ دقیقه صبح و عصر پیاده روی کنم، به ای فکر میکنم که کاش اواسط مرداد بودم فردامیرفتم نی نی به سلامت به دنیا میوردم😍
الان دراز کشیدم حمام بودم خنکم حالمم خوبه به چیزی فکر نمیکنم وسایلم خریدم نی نی هم خیلی تکون میخوره کارای خونه میکنم پسرمم شیطونه استراحتمم میکنه اخرین بار انومالی طول سرویکسم ۴۴بود الان نمیدونم چنه
از ۲۷ هفته به بعد خیلی دیر ب دیر تکون میخوره همش فکرم د گبر میمونه نمیدونم چرا
به گرونی سیسمونی 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.