۱۲ پاسخ

من اصلا خوشم نمیاد از شیر دهی هم رمق بدن مادر کشیده میشه هم خوشم نمیاد هر جا رفتم سینمو بندازم بیرون شیر بدم حس خوبی ندارم

کی گفته سیستم ایمنی بدنش ضعیف میشه روی قوطی مگه نخوندین انواع ویتامین ها و داره؟ فک میکنید بدن ما اونا رو به اندازه کافی داره برسونه به بچه بعد زایمان و اون همه خونریزی و مخصوصا استرسی که الان هممون داریم میکشیم من خیلی خیالم راحته که بچم شیر خشکه ما سرشار از استرسیم

وااای عزیزم این چه حرفاییه آخه… اصلا مگه چیز خاصیه که بخواد آدم باهاش کنار بیاد، مهم تغذیه بچست مهم سیر شدنشه ، حالا با هرچی … چه شیرخشک چه شیر مادر …

مگه شیر خشک چشه که باید غصه بخورم یا باهاش کنار بیاییم؟من دوسال تمام شیر مادر خوردم خواهرم شیر خشک و بدم خواهرم خیلی خیلی بهتر از منه و مریض نمیشه من دایم المریضم

من خیلی زود کنار اومدم چون واقعا هیچ فرقی نداره!

خیلیم خوشحالم که شیر خشکی شد چیه مادر بدبخت میشه پوست و استخون

چه فرقی میکنه اخه

من🥲💔

من
هنوز غصه شیر پرچربمو میخوردم ک بچم نگرفت

من 🙃

من 🥺

من🥲

سوال های مرتبط