۹ پاسخ

قشنگه میتونی توت فرنگی هم بگیر تزیین کنی😍

چرا بیرونی نخریدی؟

هم قشنگه هم کیک خونگی خوشمزه اس مبارکش باشه

ممنون از همیگ

قشنگع نظر مامان فندق کوچولو بنظرم خیلی خوبه
همونایی ک ب دیواره ها زدیو صاف کن بعد از اون بیسکویت سیگاری بهش میگن از اونا ب دیواره های بزنی خوب میشه

خوبه عزیزم قشنگ شده یکم بیشتر تزئین کن

قشنگه عزیزم
میتونی دیواره هاش رو از این ویفر سیگاری ها بچسبونی، از اینا که لوله ای. خیلی قشنگ میشه

با توت فرنگی بیسکویت اینا تزئین کن

خوشگله دستت درد نکنه

سوال های مرتبط