خبری نیست ک نت وصل میشه یا نه‌


رفلاکس الرژی

۶ پاسخ

نه فعلا باید با اینترنت پرو مردمو بتیغن

دیگه وصل نمیشه پولی شد تموم شد رفت

همه چی واسه مردم عادی بــده... ولی طرفداراشون و خودیا همه سیم کارت سفید و اینترنت پرو دارن... همه چی تو این مملکت طبقاتی کردن فقط مونده اکسیژن.......

فعلا که برای خودشون دکون دستگاه جدید راه انداختن اینترنت جهانی رو پولی کردن اونم فقط برای کاسبا🤦🏻‍♀️😒
همسر من گرفته ۵۰ گیگ ۲ تومن

نه.فعلا که دارن برای اصناف با قیمت گرون اینترنت آزاد ثبت نام میکنن. بقیه مردم هم که پروانه کسب ندارن یا پول زیاد ندارن هم بدون اینترنت آزاد🫠

نه

سوال های مرتبط

مامان زندگی مامان زندگی ۱ سالگی