بتام نرماله ۹ رو تاخیر ؟؟

تصویر
۳ پاسخ

نه عزیزم نه لقاح دیر گرفته نه کمه نوشته بیشتر از هزار چون تو بتای معمولی دادی
اگه می خوای عدد دقیق بتا رو بدی باید تیتر بدی تیتر بتا

من ی هفته تاخیر 4 هزارو 700 اینا بود

مبارکه
بله خوبه
چه علایمی داری؟

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی 🥲 مامان فسقلی 🥲 هفته هجدهم بارداری