۳ پاسخ

هویج وسیب زمینی رو خورد کن بریز تو قابلمه یکم آب بریز بپزه بعد له کن یکم کره بهش اضافه کن اگه غلیظ بود میتونی با آب جوش هم رقیق کنی بدی بخوره

هردو رو بپز بعد میکس کن
یذره کره بزن و دوقاشق آب جوش بده بخوره

من هویج و سیب زمینی و ماهیچه رو باهم میپزم بعد میکس میکنم بهش میدم

سوال های مرتبط