۱۳ پاسخ

دیرم هست من اخرای یک ماهگی میزاشتم خیلی بره کولیکشم خوب بود وچون بچه یکم زورمیزنه باد دفع میکرد....
فقط بعدشیردهی وباشکم پرنزار ک بهش فشارمیاره وبالامیاره

بزارش دیگ
از دوماهگی باید میزاشتی

از اوایل که به دنیا میاد میشه عزیزم حالا اگر کسی نخواست دیگه از ۱ ماه اوکیه با تایم کم دیگه بچه شما که بزرگه

من شنیدم از ۱۵روزگی میشه گذاشت خودم یک ماهه شد دخترم گذاشتم

من از ۱۰ روزگی میذاشتمش به شکم

چی هست

تامی تایم چیه ؟

من الان چند وقته میزارم

اون چیه دیگه

میتونی بذار از قبلم میتونستی بذاری مشکل نداره

من از ۲۰ روزگی گذاشتم از اول میگن بزارید تازه منم دیر گذاشتم

من از الان میزارم..یه هفته دیگه دوماه میشه

من از وقتی سزارینم خوب شد میزاشتم روشکم خودم بعد کم کم میزاشتم رو زمین

سوال های مرتبط