۱۴ پاسخ

خب چه کاریه وایسا سر موقع برو برای زایمان اجبار نیست که

اگه اوضاع خوبه نگه دار تا بعد عذاب وجدان نداشته باشی ولی اگه مشکلی داری به دکترت اعتماد کن

عزیزم بخاطر سابقه ای که داشتی دکترت بهتر می‌دونه ،ولی ۳۷ هفته به بعد بچه کامله، فقط امکان داره وزنش کمتر باشه که اونم بعد دنیا اومدن به مرور زمان درست میشه، وقتی برای نگه داشتنش استرس داری زودتر عمل کن تا خیالت راحت باشه، زودتر هم بغلت میگیری😍😍

هر چی دکترت گفته خواهر مگه ما دکتریم اونا درس خوندن دیوونه ک نیستن فوفش یکروز بره دستگاه بهتره تا دور از جون یکیاریت شه با توجه به شرایطت

نه بابا
۳۷ هفته به بعد بچه کامله مگه اینکه خود بچه یه مشکلی داشته باشه
وگرنه از نظر سنی نارس نیست اصلا

معمولا توی این هفته دستگاه نمیرن بچه ها
ولی از روزی که زاییدم میگم اگه ی روزم بیشتر بمونه تو شکم مادر بهتره
سعی کن تا ۳۸ هفته ب بعد نگهش داری

من فردا قرار برم برای زایمان
۳۷ هفته و‌۴ روزمه دستگاه نمیره

امپول ریه بزن مشکلی نیست

نه بچه کامله نگران نباش

پسرم ۳۷ هفته و ۵ روز دنیا اومد.دستگاه نرفت.فرداش مرخص شد

دکتر منم ۳۷ هفته و ۳ روزتاریخ زد برام هیچ مشکلی هم ندارم
بچه کامله نگران نباش

خواهرزادم ۳۶ هفته و ۳ روز به دنیا اومد دستگاه نرفت

نه دیگه بچه رسیده میتونی بری

زوده بنظرم ،واسه سزارین حداقل باید ۳۸ هفته کامل باشی

سوال های مرتبط