Apacal
از هفته ۱۲ یونی بن میخورم
کی بون پلاس
سوپراکل
یونی بن عزیزم ب من داده
من اینو میخورم
نمیخورم گفت لازم نیس☹️
قرصش بوی بدی میداد شربت نوشت واسم کلسی کر
apabone
بون آرکو
یونی بن
کی بون پلاس، از برند پلنتی نیچرز
پرگناکر میخورم که کلسیم هم داره.
سلام گلم اینوبهم داده
calmerz
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.