سلاااام
دکترتون برای شما کلسیم نوشته؟اسمش چیه؟

۱۵ پاسخ

Apacal

از هفته ۱۲ یونی بن میخورم

کی بون پلاس

سوپراکل

یونی بن عزیزم ب من داده

من اینو میخورم

تصویر

نمیخورم گفت لازم نیس☹️

قرصش بوی بدی میداد شربت نوشت واسم کلسی کر

apabone

بون آرکو

یونی بن

کی بون پلاس، از برند پلنتی نیچرز

پرگناکر میخورم که کلسیم هم داره.

سلام گلم اینوبهم داده

تصویر

calmerz

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد