غمگینم مث مامانی ک بچه خیلی زود دوتا دندون درآورد ولی الان ۲، ۳ ماه درگیر دراومدن دندونای نیشه ولی خبری نیست فقط کلافگیش هست
پسر من ۴ تا داره
پسر منم نداره😕🤣
🤣🤣الهییییی
ماشاالله ناراحتی نداره فقط مراقبت میخواد دیگه
دختر من نزدیک ده ماهشه هیچی نداره
پسرمنم دیرور اولین دندونش دراومد.ولی بنظرم چرته ک میگن هرچی دیرتردربیاد بهتره و اینا
عزیزم😂😂
خوبه که
پسر منم الان دوتا دندون داره😍
و فک کنم داره ۲تا دندون بالا هم در میاد
خداروشکر عزیزم
من هنوز یکیم نداره فقط درد میکشه😬😮💨
خوبه ک 🥲
بهترررر
واقعا😂😐
من بچه ام دیگ داره ۱۰ماهش میشه هنوز نداره 😂
حالا بچه من هنو هیچی نداره
واقعا ؟؟
خوبه که😂
الکی مگه میشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.