۱۶ پاسخ

غمگینم مث مامانی ک بچه خیلی زود دوتا دندون درآورد ولی الان ۲، ۳ ماه درگیر دراومدن دندونای نیشه ولی خبری نیست فقط کلافگیش هست

پسر من ۴ تا داره

پسر منم نداره😕🤣

🤣🤣الهییییی

ماشاالله ناراحتی نداره فقط مراقبت میخواد دیگه

دختر من نزدیک ده ماهشه هیچی نداره

پسرمنم دیرور اولین دندونش دراومد.ولی بنظرم چرته ک میگن هرچی دیرتردربیاد بهتره و اینا

عزیزم😂😂
خوبه که
پسر منم الان دوتا دندون داره😍
و فک کنم داره ۲تا دندون بالا هم در میاد

خداروشکر عزیزم
من هنوز یکیم نداره فقط درد میکشه😬😮‍💨

خوبه ک 🥲

بهترررر

واقعا😂😐
من بچه ام دیگ داره ۱۰ماهش میشه هنوز نداره 😂

حالا بچه من هنو هیچی نداره

واقعا ؟؟

خوبه که😂

الکی مگه میشه؟

سوال های مرتبط