۳ پاسخ

عزیزم.مبارکش باشه.دامادیش انشالا.

این بندپستونکاکجاداره بخرم

سخت بود واقعا دیدن گریه بچت ولی چاره چیه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا  شیطونم مامان علیرضا شیطونم ۸ ماهگی
مامان رادمهر 👶 مامان رادمهر 👶 ۱۵ ماهگی