۴ پاسخ

من وقتی می‌خرم اول میپزم بعد به اندازه دلخواه بسته بندی می‌کنم و برا تو ماکارانی الویه لازانیا برنج شویدی و نخود استفاده می‌کنم .

پاک کن بریز تو اب بشور دو بار. بعد یه قابلمه اب کن بزار رو گاز بزار قشنگ بجوش بیاد بعد نخود ها را بریز توش ۵ الی ۱۰ دقیقه بزار بمونه ازونور یه ظرف بردار پر یخ کن و اب سرد بعد که ۵ تا ۱۰ دقیقه موند رو گاز خاموش کن و ابکشش کن و سریع بریزشون تو اب و یخ. بزار بمونه قشنگ خنک بشه. اینجوری سبز می مونه بعد دوباره ابکشش کن ابش که رفت تو زیپ کیپ یا پلاستیک بسته بندی کن هوای توشو خالی کن بزار فریزر.

من میپزم و بسته بندی میکنم داخل ماکارونی الویه
نخود پلو و خوراک مرغ استفاده میکنم

دون کن بزار بشور ابش بره قشنگ بزار فریز برا غذا هم ی کوچولو اب پز بشه کافیه

سوال های مرتبط