از ۸ ماهگی مجازه گلم
من نمیدم
اره روزی یک نصف میندازم تونلبکی آب جوش میریزم روز بعد چند دقیقه هم میزنم میدم خیلی دوست داره فرنی هرکار کردم نخورد اینو میدم
نه عزیزم قند داره
دکترش گفته بیسکویت سرلاک یا دایجستیو
نه نمیدم باز سرلاک بدی بهتر از بیسکویته
آره عزیزم من با آبجوش رقیق میکنم
حتی خودمم خوشم میاد😍
نمیدم چون ارزش غذایی نداره
نه گلم
اره میدم
من ساقه طلایی میدم
نه چون هیچ خاصیتی نداره
آره میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.