یک روز در میان شکمم کار میکنه مورد داره یعنی برم دکتر

۳ پاسخ

اگر یبوست نداری که اوکیه

روزی دو بار باید باشه وگرنه یبوست حساب میشه منم درگیرشم هزارو یه دارو درمان کردم اخرم تنبلی روده گرفتم بخاطر همین یبوستو تنبلی مرخرف همیشه کم خونو کم وزنم

اگه نرمال سفت نیست راحت دفع میکنه نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط